24 Ocak 2014 Cuma

Uçakla Bisiklet Nasıl Taşınır ?


a bicycle tribute to Banksy"2014 yılının ilk turu uçakla oldu. Bir takım bürokratik işlemlerimi halletmem için Türkiye' ye gelmem gerekti. Eski bisikletimi de bu yolculuğumda yanımda taşımam gerekiyordu. Uçakla daha önceden hiç bisiklet taşımamış olmanın dayanılmaz sıkıntısını günler öncesinden hissettim ama herhangi bir sorun yaşayacağımı beklemiyordum. Sadece Bergamo Havalimanı'na kadar çok yorulacaktım o kadar. Bisikletimi Spaccabici mağazasından ücretsiz edindiğim bisiklet kolisine diğer ıvır zıvırlarla beraber yerleştirdim. Saat sabah 05.30 suları. Bu taşıma aşamasının en yorucu kısmı Cremona' daki ev ile tren istasyonu arasındaki bir kaç yüz metrelik mesafe idi. Hava yağmurlu ve etrafta yardım edecek kimse yok. Çok kısa olan bu mesafeyi 33 kiloluk bu dev koliyle aşmak bitmek bilmedi ...
"Gittiğiniz yerde bisikletinize binmek istiyorsunuz. Uçağa bisikletinizi nasıl alacaksınız? Hangi ağırlığa kadar izin veriliyor?
İşte bisikletli bir uçuşun hikâyesi ...

Hiç yorum yok:

.

.