7 Şubat 2014 Cuma

Iphone 5s'imle Sosyal Medyada Süper Hızlıyım


 Geçenlerde Turkcell'den kontratlı olarak bende bir iPhone 5S sahibi oldum ve elbette bu konfora çok çabuk  alıştım. IPhone 5S 16GB telefonumdan son derece memnunum. Artık o benim olmazsa olmazım. Çünkü  blogum için çektiğim fotoğrafları paylaşmak çok zevkli bir hale geldi:)
 Öncelikle ekran kalitesi çok iyi. Amatör bir fotoğrafçı olmama rağmen çok net ve çok güzel fotoğraflar çekip  paylaşıyorum.
16 GB hafızasını, retina ve dokunmatik ekranını başka telefonlarla karşılaştırmam bile...
 Başka telefonlardan ekranı ve parlaklığı çok net.
 Kamerası da 8 megapiksel. Bu bir telefon için çok iyi bir özellik.
 Tasarımı ve pastel renkleri kıyaslanmayacak kadar güzel.
 Sizde benim gibi sosyal medya ile çok yakından ilgili iseniz süper hızlı bu telefonu hiç düşünmeden Turkcell  24 ay faturana ek teklifleriyle kontratlı cihaz almanın avantajlarından yararlanarak alabilirsiniz.
 Taksitli alışverişin kısıtlamaya girdiği bu günlerde Turkcell'in teklifleriyle telefon sahibi olmak çok avantajlı ve  kolay.
 Hem paketiyle beraber oluyor, hem de fiyatı daha avantajlı geliyor. Ben seçtiğim pakete göre bir ödeme  yapıyorum. Cihazdan ayrı olarak alsaydım paket bana pahalıya gelirdi.
 Sizlerle paylaştığım 5S 16GB model telefonu hiç durmayın inceleyin, Turkcell tekliflerinden size uygun olanı  seçin ve kesinlikle alın.
/www.turkcell.com.tr/
♥  Follow Me on Bloglovin  

Hiç yorum yok:

.

.