7 Şubat 2014 Cuma

Sarah Jessica Parker'dan 2014 Ayakkabı Tasarımları


Sarah Jessica Parker’ın yeni ayakkabı koleksiyonu Sarah Jessica Parker'ın merakla beklenen, Amerikan Nordstorm mağazaları için hazırladığı 47 parçalık ayakkabı koleksiyonu 28 Şubat’ta satışa çıkıyor.
70’li ve 80’li yıllardan izler taşıyan ayakkabı koleksiyonu abartıdan uzak, hem gece hem de gündüz kullanımı için uygun.
 Canlı renklerde tasarlanan ayakkabılarda, oyuncunun çocukluk yıllarından ve Sex And The City dizisindeki Carrie karakterinden ilham alınmış.
Sarah Jessica Parker konuyla ilgili “Carrie’yi canlandırırken birçok markadan onlarca modelde ayakkabı giydim ve ayakkabı dünyasıyla ilgili çok şey öğrendim. Diziden sonra da kopamadım. Kadınların Carrie nedeniyle benim böyle bir marka yaratmamı beklediğini düşündüm hep." diyor.
Zarif ve nostaljik olarak tanımlayabileceğimiz koleksiyonda T bantlı stilettolardan espadrillere, düz sandaletlerden, flip-flop'lara kadar pek çok seçenek var.sarah jessica parker 2014 yeni ayakkabi koleksiyonu mkl
 Sarah Jessica Parker kaliteli ve kadınların uzun yıllar severek kullanabileceği, zamansız modeller yaratmak istediklerini vurguluyor. Ayakkabıların fiyatları 195-485 dolar arasında değişiyor. 47 parçalık bir koleksiyon 28 Şubat’ta Nordstrom’un raflarında satışa sunulacak. Koleksiyon aynı zamanda online olarak da satılacak.
/pudra/
♥  Follow Me on Bloglovin  

Hiç yorum yok:

.

.