5 Kasım 2014 Çarşamba

Bumerang "En Çalışkan Blog" Dalında Oy Verir misiniz ?

OYLAMAK İÇİN TIK TIK:))
TEŞEKKÜRLER ...
Her sene olduğu gibi bu sene de "2014 Bumerang Ödülleri" heyecanı başladı.
Bu heyecanı bende yaşamak için burada yarışıyorum.
 Bumerang Ödüllerinde "En Çalışkan Blog" dalında yarışma şerefine eriştim.
2008 yılından tam bu güne gelene kadar her gün sizlerle çok güzel şeyler paylaştım, paylaşıyorum ...
 Bunu sizde çok iyi biliyorsunuz sevgili takipçilerim.
 Post yapamıyacak kadar işim olduğu, rahatsızlandığım, uykusuz kaldığım günler oldu ama ben elimden geldiğince postlarımı aksatmadım ve aksatmamaya çalışıyorum.
 Blogla uğraşmayı ve de güzellikleri paylaşmayı çok seviyorum. Sizin de bunu hissettiğinizden eminim sevgili arkadaşlar...
 İşte bu yüzden sizden bana oy vermenizi rica ediyor,  "En Çalışkan Blog" kategorisinde bana destek olmanızı çok ama çok istiyorum.
 Oy vermek o kadar kolay ki, hiç bir ücreti de yok!
Sadece yukarıdaki linke ya da buraya tıkladığınızda gelen bölüme telefon numaranızı girip "gönder" butonuna bastığınızda cep telefonunuza gelen doğrulama kodunu kutucuğa yazmaktan ibaret.
 Butonuna bastığınızda oyunuzu anında verebileceksiniz.
  Hepinize şimdiden çok teşekkür ediyorum ve oylarınızı bekliyorum:))

Hiç yorum yok:

.

.