26 Şubat 2015 Perşembe

2015 Oscar Modasında Top 8

2015 Oscar Ödülleri gecesinde ünlülerin giydikleri en güzel ve en yakışan kıyafetleri derlemişler.
Ben seçim yapamadım, ama her zaman giyimini çok beğendiğim Sienna Miller diyebilirim:)
 Sizin favoriniz hangisi ?
Emma Stone, in ELIE SAABNaomi Watts, in ARMANI PRIVÉ
İç içe geçmiş boncuklarla işli elbisesi ve kendisi enfes...Her zaman çarpıcı, sofistike
Lupita Nyong'o, in CALVIN KLEIN COLLECTIONJulianne Moore, in CHANEL HAUTE COUTURE
Tamamen beyaz incilerle işlenmiş mükemmel ötesi .Kusursuz, fevkalade...
Rosamund Pike, in GIVENCHYDakota Johnson, in SAINT LAURENT
Kırmızı halıya, kırmızı...Klasik ama bir o kadar günün modası...
Meryl Streep, in LANVINSienna Miller, in OSCAR DE LA RENTA
3 parçalı, klasikHer zaman benzersiz, cesur ve çok zevkli..
Benim favorim.

/domino.com/best-of-oscars-fashion-2015/

2 yorum:

TATESAL dedi ki...

Benim favorim Armoni Preve...Ama asıl olan Meryl Streep'in ne kadar yaşlandığı...Harika bir kadın ve yaşlılık istemesekde hepimizi bulacak...sevgiler canım,çok keyif alıyorum senin blogundan....

Malla dedi ki...

Yaş dediğin nedir ki o kadar çabuk geçiyor, yeter ki sağlıklı olsun:) Çok teşekkür ederim sağolun:))

.

.