26 Ağustos 2015 Çarşamba

Teşekkürler Couleurs by QNET

Akvaryum gibi bir makyaj çantası veee  içi ruj, göz farı, allık ve pudra ile tıka basa dolu ... Böyle sürpriz bir hediye alırsanız ne yaparsınız? Ben önce şaşkınlıktan, sonra sevinçten deliye döndüm.
Çok teşekkürler Couleurs by QNET :))
Sade ve şık tasarımları, Güneş Öpücüğü tonundaki ruju, Yeşil Elma Göz Farı, Sarı Yıldız Allığı ve Bambu Pudrasıyla harikalar....
Kullanmaya başladım bile...
“Bir çocuk değişir, Türkiye değişir” sloganıyla yola çıkan TEGV (Türk Eğitim Gönüllüleri Vakfı) ile yolları kesişen QNET, “Çocuklar için ne yapabilirim sorusunu sorup, bu amaç doğrultusunda QNET dünyanın dört bir yanında sadece sosyal sorumluluk projesi olarak bakmadan, kaderini yaşayarak sosyal olaylara duyarlılık gösterirken, özellikle çocuklarla ilgili vakıflarla da uzun süreli iş birlikleri yapıyor. Bu amaçla Türk Eğitim Vakfı çocuklarının yaptığı resimlerden tasarlanmış makyaj çantası olmazsa olmazım oldu.
 Çok seviyorum, çok şeker... Ellerine sağlık:)


Yaz sezonu boyunca bronzlaşan teninizde güneşin sıcaklığını yansıtacak doğanın ışıltılı renkleri, Couleurs by QNET'in ürünlerinde bulunuyor.
Nude tonunda ruj, yeşilin ve toprak tonlarının bir araya geldiği far paletiyle yumuşak ve sofistike bir makyaja sahip olabilir, sarı yıldız tonundaki allık ve pudra ile bronzlaşan teninize ışıltı katabilirsiniz.
Ürünlerini hayvanlar üzerinde test etmeyen Couleurs by Qnet, " Animal Testing Declaration" belgesini taşıyor.
Uygun fiyatları, internetten alışveriş olanağı ile www.qnet.com.tr adresinden hızlı ve güvenli bir şekilde alışveriş yapabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

.

.