22 Nisan 2016 Cuma

Dünyanın En Güzel Kadını Seçilen Jennifer Aniston'un Gençliğinin Sırrı


Jennifer Aniston nasıl genç kalabiliyor?

47 yaşındaki dünyaca ünlü oyuncu Jennifer Aniston, Harper's Bazaar dergisinin nisan sayısına kapak oldu. Aniston, bu kadar genç görünmesini hayatında sürekli onu güldüren birisi olmasına bağlıyor.



Dünyaca ünlü aktris Jennifer Aniston, genç görünmesinin sırrının neşeli bir hayat olduğunu söylüyor. 
Aniston, 2015 yılında evlendiği aktör Justin Theroux’la olan evliliğinin çok eğlenceli olduğunu belirtiyor: ‘Çok şanslıyım çünkü Justin hayatımda gördüğüm en komikadam. Birbirimizi sürekli güldürüyoruz. Neşeli olmak genç kalmanın en önemli anahtarı. Ve benim hayatımda sürekli beni güldüren birisi var!' 
Aktör Justin Theroux’la 2015'te evlenen Jennifer Aniston'ın bir önceki evliliğiBrad Pitt'leydi. 
Aniston'ın hayatı evlendikten sonra pek de değişmemiş: 'Justin ve ben evlenmeden önce de zaten karı-koca gibi davranıyorduk birbirimize. Bu yüzden yalnızca 8 aydır evliymişim gibi hissetmiyorum. Çok daha uzun zamandır evliymişiz gibi geliyor ve hayatımızda hiçbir değişiklik olmadı.'
'ARTIK EVİME DAHA DÜŞKÜNÜM'

'Artık evime daha düşkünüm. Önüme bir proje geldiğinde bu projeyi evimi, köpeğimi, eşimi geride bırakacak kadar sevmem şart. Yaşlandığınız zaman, sevdiklerinizle vakit geçirmenin ne kadar kıymetli olduğunu daha net görüyorsunuz'
 diyor, ünlü oyuncu.

Jennifer Aniston'ın evini geride bırakacak kadar sahiplendiği pek çok yapımda izleyeceğiz bu sene. Bunlardan ilki, Julia Roberts ve Kate Hudson'la başrolü paylaştığı'Mother's Day (Anneler Günü)' filmi. 'Julia Roberts'la çalışmaya bayıldım ve peşini hiç bırakmadım. En büyük isteklerimden biri de Emma Stone'la aynı projede yer almak, ona bayılıyorum' diyor, içtenlikle. Aniston'ı bu yıl yine, 'Mean Moms', 'Untitled Office Holiday Party Project' adlı komedilerin dışında, Irak'taki savaşı konu alan 'The Yellow Birds' adlı dramda da izleyeceğiz.

'40'TAN SONRA ANLADIM Kİ...'

Aniston, ‘Hayat 40’ında başlar’ diyenlerden olduğunu şu sözlerle dile getiriyor:‘40’larımdan sonra anladım ki hayatımda hiçbir zaman kendimi bu kadar sağlıklı hissetmemiştim. Sanırım bu, hayata daha bilge bakmakla alakalı bir durum. 40’larımda kendimi daha iyi hissediyorum. Bu yalnızca fiziksel bir iyileşme değil, kafa olarak da daha iyiye gidiyorsunuz. 20’lerinizde hiçbir halt bildiğiniz yok. 30’larınızda ise neler olduğunu anlamaya çalışıyor insan. Ama 40’a geldiğinizde Ah tamam şimdi anladım, demeye başlıyorsunuz' diyor. 
Aniston, 50'lerinde olup harika görünen kadınlara artık şaşırmadığını itiraf ediyor: '50’lerine geldiklerinde şok edici biçimde muhteşem görünen kadınlara bir bakın! Eskiden bunu tahmin edemezdik. Şimdi bu kadar iyi görünmemizin sebebi, kendimize daha iyi bakmayı öğrenmemiz.’
15 DAKİKA KURALI  

Aniston, haftanın 5 gününü mutlaka egzersize ayırıyor: 'Hayatımda  alışkanlık haline getirdiğim bir ‘15 dakika’ kuralım var. 15 dakika boyunca daireler çiziyorum, ardından 15 dakika spinning yapıyorum, kalan 15 dakikada da koşuyorum'diyor.
Bir diğer sırrı ise şekeri hayatından tamamen çıkarmak.

/hurriyet/

Hiç yorum yok:

.

.