20 Temmuz 2016 Çarşamba

DIY Bahçe | 5 Dakikada 5 Bahçe Dekorasyonu Nasıl Yapılır?

Kendin yap projelerle uğraşmayı yani DIY denilen çalışmaları severek yaptığımı beni takip edenleriniz hatırlar.
 Yaptığım çoğu şeyi buraya aktarmaya üşendiğim için paylaşmadıklarım da var.
Ama bunları paylaşmadan edemeyeceğim.
 Bu çalışmaları eldeki malzemelerle ya da kolayca bulunabilecek eşya ve gereçlerle yaptım.
 Sizde bahçe veya balkonunuzu süslemek için bunlardan fikir alabilirsiniz.
 Çok zevkli, çok kolay, çok kısa zamanda ve de çok güzel oldular...

Sizce?...
ALAÇATI SANDALYESİ
Gerekli Malzemeler:

* Eski bir sandalye (atılmış olabilir) Ben öyle buldum:)
* Zımpara kağıdı
* Su bazlı duvar boyası
* Orta boy boya fırçası
* Boyayı sürdükten sonra eskitme görünümü oluşturmak için bir bez parçası. Boya kurumadan yer yer  silinecek.
Dekorasyonu size kalmış ben sakız sardunyalarımı koydum.

BOHEM TARZI CAM SÜSÜ

Gerekli Malzemeler:

* Kıyıda köşede kalmış bir dantel parçası
* Ağaç dalı
* Dantel ipliği
* Dantelin uçlarını süslemek için incik-boncuk, kristal taşlar
 Ben kristal abajur taşları kullandım. Çünkü cama asılan kristaller güneş vurunca odanın içini gök kuşağı gibi rengarenk yapıyor.

VİNTAGE SOBA
Gerekli Malzemeler:

* Eski bir soba, (eskicilerden bulabilirsiniz, ya da bodrum veya tavan arasından.)
* Süslemek için eski bir demlik veya çaydanlık, teneke kutulara ekilmiş sukulentler vb.
* Teneke çay, yağ, bisküvi veya zeytin kutusu vb.
* Saksıda çiçekler.


COUNTRY  TARZI KUŞ KAFESİ

Gerekli Malzemeler: 
 * Piyasada bulunabilecek metalden veya ahşap süs kuş kafesi
* Yapay çiçekler
* Yapay tüylü kuş 
* Kafesi asmak için bir kanca

ÇAY FİNCANINDAN KUŞ YEMLİĞİ
Gerekli Malzemeler:

Bu çalışmayı daha önce paylaşmıştım. Aşağıda linki var.
 * Porselen veya seramik çay fincanı tabağı ile birlikte
* Kuvvetli bir yapıştırıcı
* Bağlamak için biraz ip
* Kuş yemi.

Hiç yorum yok:

.

.