27 Şubat 2017 Pazartesi

Bilekleri Kuvvetlendirmek İçin 5 İpucu

Yine Posh #victoriabeckham #tattoos #wristtattoos:
/pinterest/
GÜÇLÜ bileklere İPUCU: O fotoğraf olmayan tutarlı mavi gölge bağışlayın.  benim telefon beyaz dengesi Bana bulaşmak karar verdi.  Hala kesinlikle çalışılabilir yaşam tarzı "Ben yoga gelmeden önce" ama çok güçlü bilekler parça gövde yapısı, bir parçasıdır.  1. Squeeze & AÇIK S.: - Bale onlar buzağı yükseltme çok ve ayak bilekleri güçlendirmek için güçlendirme egzersizleri ayakları yapmak gibi, bu tür bilek, ön kol ve parmaklar Yani burada biz gitmek bileklerini yardımcı olacak güçlendirmek için küçük hareketleri için aynı ...:

Bileklerimiz ağrısın, ağrımasın onları kuvvetlendirecek birkaç hareket bilmenin çok faydalı olacağını düşünüyorum.
İşte tam da karşıma çıkan bu hareketleri sizlerle paylaşmadan duramadım.
Basit 5 hareket yaparak 5 dakikada bileklerinize güç kazandırmak sizin elinizde...
Başlayalım o zaman:)
İlk olarak hareketlere yumruklarınızı sıkarak başlayın. Hareketi 100 kere tekrarlayın.

/pinterest/

Hiç yorum yok:

.

.