8 Şubat 2017 Çarşamba

Burcu Biricik'in En'leri

roportaj-20150425
“Hayat Şarkısı” dizisinin güzel yıldızı BURCU BİRİCİK, dergi için Büyükada’da objektif karşısına geçti. 1960’ların Stepford Kadınları esintili fotoğraf çekiminden sonra da hakkında merak edilenleri anlattı.

◊ B.B'NİN UĞRUNA GÖZE ALABİLECEĞİ EN ÖNEMLİ DEĞERLER

 - Bir birey olarak ayakta güçlü durabilmek adına her yolu denerim. Kimseye muhtaç kalmadan yaşamak adına her şeyi göze alabilirim. Çünkü böyle bir hayat yaşadım şimdiye kadar ve bundan sonrasının da böyle olması için her şeyi yaparım. Aile kavramı benim için çok önemli. Öncesindeki ailem, şimdi evlenip kurduğum ailem, ileride çocuğum olduğu zaman giderek büyüyecek olan ailemi bir arada tutmak ve huzurlu kılabilmek adına her şeyi yapabilirim diye düşünüyorum.

 ◊ B.B 'NİN EN SİNİRLENDİĞİ DURUMLAR

 - Haksızlık. Adaletsiz davranılması, benim çok damarıma basan bir durum. Kendime yapılmasa bile çok sinirlenip müdahale ediyorum. Bir de tahammülsüzlük. Bence son zamanlarda hepimiz çok tahammülsüz olduk. O nedenle biraz daha empati yapmayı bilmeliyiz.

 ◊ 30 YAŞI YAKLAŞIRKEN KENDİSİNDE GÖZLEMLEDİĞİ EN FARKLI DEĞİŞİKLİKLER

 - Kırışıklıklarım, kaz ayaklarım. Böyle bakıp bakıp kendime, “Ay, çok yaşlandım” diyorum. Bazı fotoğraflarımı görünce o lolitalık, genç kızlık dönemimi geçtiğimi, biraz daha olgunlaştığımı fark ediyorum.

 ◊ Bu daha güzel ve iyi hissettirmiyor mu kendinizi? - Evet, aslında çok güzel. Gördüğüm bu yeni halimden hoşlanıyorum. Yine de 3-5 sene sonra olsa fena olmazdı sanki. Ama aynada gördüğüm kadını seviyorum.


 ◊ BURCU BİRİCİK'İN EN BÜYÜK TUTKUSU

 - Gezmek ve yeni yerler görmek çok ilgimi çekiyor. Bu da eşim Emre (Yetkin) ile başlayan bir durum. Onun sayesinde hayatıma seyahat tutkusu dahil oldu.

Burcu Biricik: Hiç prenses olmadım
hürriyet/alıntı/

Hiç yorum yok:

.

.