15 Şubat 2017 Çarşamba

DIY Lezzet | Simitli Sade Omlet


Size dün sabah küçük aşkım Melis'e farklı bir lezzet olsun diye kahvaltı için yaptığım simitli omleti tarif etmek istiyorum. Çok kolay ve lezzetli bir tarif olduğunu, en azından beni akşama kadar tok tutuğunu söyleyebilirim. Melis çok sevdi, yine istiyor:)
Sadece ben bu tarifi o sabah gelen bir ilhamla yaptım hiç böyle bir omlet yemedim, görmedim kendi icadım diye övünürken meğerse onu çoktan icat edenler olmuş:p ne yapalım sağlık olsun, afiyet olsun!
Uyku sersemi fotoğraf çekmek aklıma gelmediği için fotoğraflar google'dan maalesef, sabah saatinde yeni icat kahvaltımıza şükredeyim en iyisi:))

SİMİTLİ SADE OMLET

Gerekli malzemeler :

* Biraz beyaz ya da kaşar peynir,
* Simit,
* Tereyağ
* Yumurta
 ve tabii ki yanında çay olmalı:)

Yapılışı:
1 simitten 2 kişilik yaptım. Simidi küçük küçük doğrayın, doğradığınız lokmaları biraz tereyağı ile kavurun, üzerine rendelenmiş, ufalanmış ya da minik minik doğranmış peyniri dökün. Ayrı bir kapta çırptığınız yumurtayı  karışıma ekledikten sonra karıştıra karıştıra omleti pişirin. Bu kadar...
Dikkat ettim yine de benim omlet farklı çünkü benim yaptığım tarifte maydanoz, biber, salam, domates falan yok sade yani... Ama yanında söğüş olarak ikram edilebilir.
Afiyet Bal Şeker Olsun!
fotoğraf/tuzluşekerli/

Hiç yorum yok:

.

.