Monday, June 8, 2015

Yaz Geldiii !.. Zıp Zıp Zıplayın !...

Skip Your Weight Away- 15-Minute Jump Rope Workout - The Fun Workout!  #Health #FitnessHem Zıplayın, Hem de Zayıflayın !

Kilo problemine farklı bir çözüm yolu hakkında çalışmalar yapan Dr.Fevzi Özgönül, zıplama önerisinde bulunuyor.
Ayrıca zıplamanın kemik yoğunluğunu arttırdığı da biliniyor.
 Tüm canlılarda olduğu gibi insan vücudunun da bir denge düşünülerek yaratıldığını söyleyen Özgönül, "Bu dengeye Balans diyoruz. Koşarken atlarken ve günlük yaşamda mücadele ederken yani bedenen çalışırken bu balans çok önemlidir.
 Doğada kaçma ve kovalama işlemi çok önemlidir. Kaçarsan kurtulur ve canını kurtarırsın, kovalayıp yakalarsan karnını doyurur ve hayatına devam edersin. Bu nedenle aslında balans hayati önem taşır.

 Vücudumuzda bu balansı sağlayan en önemli yapımız tüm vücudumuzu saran ve bize şekil veren bağ dokumuzdur. Bağ dokumuz adı üstünde vücudumuzu saran ve organlarımızı bağlayan, bir arada tutan dokumuz, ne kadar sıkı ve sağlıklı olursa vücudumuz da o derece dengeli olur ve yaşam içinde yapması gereken atlama, zıplama, kaçma ve kovalama işlemlerini o kadar da kolay yapar.The Workout Julianne Hough Swears By - Dancing isn’t the only thing that keeps Julianne Hough in top shape. Challenging, efficient workouts with her trainer and friend, Astrid Swan McGuire, get her strong and totally toned.
 "Şişmanlamak ve kilo almak da zaten bizi saran bağ dokusunun gevşemesi nedeni ile vücudun göbek, basen ve kalça çevresindeki gevşeyen bağ dokusu boşluklarını yağ dokusu ile doldurması ile oluşur diyen Dr.Fevzi Özgönül, "Eğer vücudun kendi kendini tamir zamanı olan gece saat 23:00 - 02:00 saatlerinden hemen önce zıplayarak veya vücudu silkeleyerek gevşek olduğumuzu ve vücutta sallanan bölgeler olduğu haberini iletebiliriz. Bu sallanan bölgelerdeki boşlukları doldurmak çok zaman alacağı için, vücudun yapacağı ilk iş bağ dokusunu sıkılaştırmak olacaktır. Nasıl ani bir tehlike esnasında içgüdüsel olarak yere çöküp kollarımızı başımızın çevresine sarıyor kendimizi korumaya yani hedef olan bedenimizi küçültmeye çalışıyorsak, zıplama sonrası bedenimiz de kendisini sıkılaştırmaya çalışacaktır.

 Özellikle güreş, boks gibi sporlarda da balans çok önemlidir. Bu nedenle boksörler ip atlayarak hem performanslarını arttırırlar hem de yumruk yediklerinde kolayca düşmemek için balans ayarı yaparak bedenlerini sıkılaştırırlar.

 Yatmadan önce 5 dakika zıplarsanız hem sıkılaşır hem kilo kaybeder hem de zayıflarsınız. Trombolinde zıplayarak zayıfladığını iddia eden birçok kişi vardır. Bunlarda aynı mekanizma ile zayıflamışlardır.
Eğer bunu 1 ay boyunca her gece yapmaya karar verdiyseniz mutlaka her sabah kahvaltı etmeyi, her öğlen en geç ikiye kadar öğle yemeği yemeyi unutmayın ve öğün aralarında hiçbir şey yemeyin.
/sabah/
/pinterest/

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

.