Sunday, September 20, 2015

Mutsuzluğun 5 Şartı ... !

No, I love it. Really. | 25 Animals That Are In No Mood For This Crap: Bunlar gerçekten kendilerini çok kötü hissetmek isteyenler için altın kurallar!
 Yani aranızdan kendini her zaman berbat hissetmeye adamış olanlarınız varsa talimatları takip etsin. Daha iyi hissetmek isteyenleriniz ise bu listedekilerin tam tersini yapsın!
 Hepinize şimdiden iyi gülmeler!

İyi Pazarlar:))

ARTIK MUTSUZ OLMAK ÇOK KOLAY!

  1. Her Şeye Hakkınız Olduğunu Düşünün:  Dünyanın size bir yaşam borcu varmış gibi, hayat ve diğer herkes de size karşı borçluymuş gibi bir tavır takının. Bunu yapın; gerçekten sefalete giden yoldasınız.
  2. Her Şeyi Kişisel Algılayın Başkalarının yaptığı sizi etkileyen her şeyde kötü niyet olduğunu farz edin. Biri yürürken size mi çarptı? Bu kasti bir harekettir. Çocuklar yatma zamanında yaramazlık mı yapıyor? Bu sizi sevmedikleri için. Patronunuz masanızın yanından geçerken hapşırıyor mu? Kesin sizi hasta etmek içindir. Unutmayın, hiçbir şey önemsiz değildir; aksine her şey tamamen kişiseldir.
  3. Sorunlara Odaklanın: Problemlerinizi gözden geçirin ve kendinize çözümlerinin imkânsız olduğunu söyleyin; kendinize acıyın. Şimdi amacınıza daha da yaklaştınız ama bekleyin dahası da var:
  4. Abartın: Bakış açınızı iyi halde tutmaya çalışmayın. Pozitife ya da iyiye bakmaya yeltenmeyin. Hayır; her şeyin ne kadar da kötü olduğuna odaklanın ve gerçekten de ne kadar kötü olabildiklerini abartın. Gerçekten negatif olun ve şunu sakın unutmayın: Suçluluk psikolojisi negatif hissetmek için mükemmel bir yoldur. Bunu diğer 3 maddeye ekleyin ve neredeyse hedefe ulaştınız.
  5. Minnettarlık Hissetmeyin: Bunun için hayatınızdaki iyi olan şeyleri dikkate almadığınızdan emin olun. Hayal kırıklıklarınıza, hatalarınıza, başarısızlıklarınıza odaklanın ve herhangi bir başarı ve mutluluğu kapı dışarı ettiğinizden emin olun

 Şimdi, eğer perişanlığınızı sağlamlaştırmak istiyorsanız bunları deneyin:

mutsuzluga-ulasmanin-5-etkili-yolu
Başkalarının psikoloğu olmak için çabalayın. Kendi duygusal ihtiyaçlarınızı hiç düşünmeden onların tüm negatif yanlarını zihninizde ve duygularınızda toplayın. Bu sayede mutsuzluğa doğru çok daha hızlı adımlarla yaklaşacaksınız. Uykularınız kaçacak, sosyal ilişkileriniz bozulacak ve yeme düzeniniz bile olumsuz etkilenebilecek.
Mutsuzluğunuzu diğer insanlarla paylaşın. Onların da mutsuzluğunu sizle paylaşmalarını sağlayarak desteklerini alın.
Artık tüm yapabileceğiniz birlikte kötü hissetmek, depresyon ve üzüntü içinde boğulmak olacak!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

.