8 Eylül 2016 Perşembe

Ünlü Model Gigi Hadid 'in 10 Güzellik Sırrı ve 5 Adımda Düğümlü At Kuyruğu

Gigi Hadid's pink eyeshadow:
Gigi Hadid
At kuyruğu bilindiği gibi en temel ve çok yönlü bir saç modelidir. Dünyaca ünlü model Gigi Hadid'in en çok tercih ettiği saç modelinin at kuyrukları olduğu bilinir. Sizde celebrity tarzı bir at kuyruğu yapmak isterseniz bunu sadece 5 adımda yapabilirsiniz. 
Ayrıca 21 yaşındaki ünlü mankenin güzellik sırlarını da paylaşmadan duramayacağım:

*Özgüvenin Sırrı Parfüm
“Parfüm modunuzu ve davranışları değiştirdiğinizden dolayı çok önemli. Kişiliğinizi ortaya çıkardığı için parfümünüzle aranızda bağ olmalıdır. The Girl'de çalışırken parfümüm California'daki bahçemi hatırlattığı için onu çok seviyordum.”
*Abartmayın
“Abartmayın böylece sizde güzel duran şeyleri bulmanız daha kolay olur. Ve her seferinde farklı şeyler deneyin. Bir kere deneyip kendinizde nasıl durduğunu gördüğünüzde bir dahaki sefer daha da parlayacaksınız.”
* Makyaj Ürünlerine Dünya Kadar Para Yatırmak Şart Değil
“Çok fazla ucuz ürünüm var neden bu kadar çok para harcamak durumunda kalıyorsunuz ki? Maybelline maskaralarını ve rujlarını çok seviyorum ve St. Ives Apricot Scrub ürünlerini cildim için kullanıyorum.”
*Kurtarıcım Nude Ruj
“Eğer hızlı bir makyaj yapma durumunda kalıyorsam nude rujlar kurtarıcı ürünüm oluyor. Daima yanımda taşıyorum böylece acil durumlarda işimi görüyor. Favorim Maybelline'in Nude Embrace ruju.”
* İlham Alın
“Makyözüm Patrick Ta ile birlikte uygulamak istediğimiz görünüşlerin fotoğrafını ekran kaydı olarak birbirimize gönderiyoruz. İkimizde maceracı şeyler denemeyi seviyoruz bu yüzden ilham kayıtları tutmak çok eğlenceli oluyor. Aynı şeyi moda da yapıyorum. Setteyken stilistim Monica Rose'a bana ilham veren resimler ve kombinler gönderiyorum.”
Gigi Hadid'den çikolatalı gece menüsü
* Uyku Çok Önemli
“Uyku çok önemli. Bu anahtar, çünkü uykumu almadığımda aradaki fark inanılmaz oluyor. Ürünlerde ise yüzümdeki ölü deriyi yok eden ve cildi temizleyen ürünler kullanıyorum. Aynı zamanda cildinizin hava alması için yüzünüzü nemlendirin.”
* Rahat Olmak Pasaklı Demek Değildir
“Rahat olduğunuz şeyleri giymek şıklıktır, pasaklı olduğunuz anlamına gelmez. Benim stilim çok rahattır. Ben sokak tarzlarını çok seviyorum ama dışarı çıkarken bile spor taytımı ve üstüme de bir tunik giyiyorum. Bu uzunluklarının terslerini de yapabilirsiniz.”
* Moda Hilesi
“Genellikle tek renkte giyinmeyi tercih ediyorum. Çok pürüzsüz, temiz ve akıcı görünüyor, aynı zamanda fotoğraflarda da oldukça iyi duruyor.”
* Anahtar Parçalar
“Deri botlar ve beyaz sporlar dolabımda yer alması gereken en önemli maddelerdir. Bu parçalarla istediğiniz her şeyi kombin yapabilirsiniz.”
* Kendinizden Bir Şeyler Katın
“Kıyafetlerime ilham aldığım özel vintage parçaları veya aksesuarları eklemeyi seviyorum. Mutlaka kendi küçük dokunuşlarınızı kıyafetlerinize eklemelisiniz.” diyor.
/cnnturk/
Şimdi Sıra 5 Adımda Düğümlü At Kuyruğu Yapılışında
1* Saçınızı Bölün


Bölünmüş
FOTOĞRAF:
Paley Fairman
Saçları arka ortadan ikiye bölün.

2* Saçınızı Çevirin



çevirmek
FOTOĞRAF:
Paley Fairman
İki bölüme ayırdığınız saçları ellerinizle çaprazlayın ve gergince çekin. 

3* Düğümleyin



Düğüm
FOTOĞRAF:
Paley Fairman
Saçı biraz kavrayıp aşağı kaydırın ve bulmak için parmaklarınızı kullanın. Bir kuyruğu yukarı kaldırın ve delikten geçirin. Sonra düğüm güvenliğini sağlamak için her tarafı sıkıca çekin.


4* Lastikleyin

Kravat ve Pim
FOTOĞRAF:
Paley Fairman
Düğüm yaparken bir yandan saçın içine kuyrukları aktarın ve düğüm üstüne lastikleyin. Bu iki bölüm arasında herhangi bir ayrımı gizlemeye ve  düğümlü at kuyruğunu güvenli tutmaya yarar.

5* Sarın



Şal
FOTOĞRAF:
Paley Fairman
At kuyruğunuzun altından saçın küçük bir bölümü ile saçın etrafını sarın. Uç kısmını saklayıp, bir toka ile sabitleyin.
Tamamdır...


tamam
FOTOĞRAF:
Paley Fairman

Hiç yorum yok:

.

.